B. Braun Knowledge Center (BKC)

Firemný intranet pre viac ako 50 000 zamestnancov, ktorý rozdeľuje informačné a komunikačné kanály a premosťuje dlhé vzdialenosti potrebné pre spoluprácu.

Kto je B. Braun?

B. Braun Melsungen AG je farmaceutický a lekársky dodávateľ s viac ako 50 000 zamestnancami. Zámerom ich motta „Zdieľanie odbornosti“ je zlepšiť terapiu a pracovné postupy na klinikách a postupoch a zvýšiť bezpečnosť pacientov, lekárov a ošetrovateľského personálu. V roku 2014 spoločnosť oslávila 175. výročie svojho založenia ako jeden z popredných svetových poskytovateľov zdravotnej starostlivosti. B. Braun Melsungen AG je naďalej vo vlastníctve zakladateľskej rodiny a v súčasnosti pôsobí v 64 krajinách.

Aké boli požiadavky?

Vývoj intranetového riešenia založeného na Confluence: Ďaleko od redakčného systému a smerom k otvorenému „systému spolupráce“ v súlade s firemným mottom „Zdieľanie odbornosti“.

Medzi kľúčové požiadavky medzinárodnej spoločnosti patrili viaceré jazyky, navigácia špecifická pre danú lokalitu, ako aj jej obsah.

Znalostné centrum B. Braun (BKC) je firemná intranetová platforma založená na báze systému Confluence od spoločnosti Atlassian. BKC je pohodlné, flexibilné a intuitívne centrum znalostí a spolupráce, ako aj sieť odborníkov v rámci organizácie podporujúcej medzinárodnú spoluprácu.

Ako vyzerá riešenie?

Prispôsobený design: BKC je vybavený vlastnou témou Confluence, ktorá zodpovedá firemnému dizajnu spoločnosti, aby poskytla zamestnancom aplikáciu a vzhľad. V štandardnom rozhraní Confluence bolo urobených veľa využiteľných a funkčných vylepšení s cieľom uľahčiť používateľom používanie BKC v ich každodennej práci.

Globálna navigácia: Naša Linchpin Navigation Menus app podporuje voľne konfigurovateľné globálne navigačné ponuky pre rôzne skupiny používateľov a umiestnenia skupín, vrátane podpory viacerých jazykov. Každému zamestnancovi sa zobrazí navigačné menu, ktoré je pre nich najrelevantnejšie.

Sieť expertov: Linchpin User Profiles app rozširuje BKC o odborné vyhľadávanie v rámci celej spoločnosti, čo umožňuje rýchle identifikovanie užitočných kontaktov tak, aby sa zhodovali s konkrétnou špecializovanou oblasťou na jeden vyhľadávací dotaz.

Osobný priestor/dashboard: Užívateľ má k dispozícii vlastné prispôsobené informačné kanály na svojej osobnej domovskej stránke BKC, kde relevantné správy môžu byť publikované a použité cieleným spôsobom. Každý deň, keď sa používateľ prihlási, automaticky dostane všetky aktuálne relevantné správy. Môže sa tiež prihlásiť na odber svojich vlastných spravodajských kanálov.

Prispôsobený app store: Používatelia majú prístup ku všetkým interným a externým aplikáciám dôležitým pre ich každodennú prácu pomocou ovládacieho panela BKC na jeden klik. Môžu si tiež prispôsobiť zobrazené aplikácie.

Ochrana pred simultánnymi úpravami: Aplikácia // SEIBERT / MEDIA Edit Lock upozorní každého používateľa, ktorý sa pokúša upraviť dokument, ktorý práve upravuje iný používateľ. To pomáha minimalizovať konflikty pri úprave a stratách záznamov, ako aj frustráciu, ktorá s tým súvisí.

Integrácia enterprise vyhľadávania: Funkcia vyhľadávania BKC umožňuje nielen vyhľadávanie v rámci intranetu, ale vyhľadáva aj obsah v externých systémoch („Google v rámci firmy“).

Mobilná verzia: BKC má vlastný mobilný motív a je optimalizovaný z mobilných zariadení (tablety, smartfóny atď.). Používatelia majú prístup k obsahu stránky, upozorneniam v aplikácii, k svojim prispôsobeným správam a streamom aktivít, obľúbeným položkám, funkcii vyhľadávania a svojej osobnej sieti kolegov.