IPROconsult GmbH

IPROconsult GmbH z Drážďan implementovala firemný intranet pre 350 zamestnancov založený na Linchpin a Confluence. Christin Löffler, vedúca oddelenia podnikových komunikácií, v rozhovore hovorí o motivácii, implementácii a výhodách firemného intranetu.

Kto je IPROconsult?

IPROconsult GmbH je medziodborový plánovací partner pre stavebné projekty. So skúsenosťami získanými od roku 1949, spoločnosť, ktorá oslavuje svoje 70. výročie v roku 2019, preberá zodpovednosť za všeobecné plánovanie v oblasti architektúry, projektovania, technického vybavenia a infraštruktúry, ako aj v špecializovaných odboroch, ako je plánovanie výroby. IPROconsult, so sídlom v Drážďanoch, zamestnáva okolo 350 ľudí na dvanástich miestach.

Aké boli požiadavky?

„Naším hlavným cieľom je, aby pracovníci IPROnet našli všetko, čo potrebujú pre svoju každodennú prácu.“

Nový firemný intranet „IPROnet“ by mal prekonať výzvy, ktoré sme mali s predchádzajúcim systémom, ktorý bol charakterizovaný klasickou komunikáciou zhora nadol a nízkou priepustnosťou informácií. Stanovili sme jasné ciele: zlepšená komunikácia, viac informácií a transparentnosť pre zamestnancov, jednoduché spôsoby výmeny informácií v rámci jednotlivých projektov.

Čo hovorí zákazník?

„Náš starý systém bol založený na tradičných informáciách zhora nadol. Zamestnanci nemali žiadny spôsob výmeny informácií – a to je jednoducho zaručené v novom systéme. […] Môžu si vymieňať informácie v rámci skupín a vytvárať si vlastné blogové príspevky. Môžu poskytovať informácie osobitne prispôsobené ich oddeleniu. […] Je tiež veľmi ľahké integrovať obrázky a videá – všetky funkcie, ktoré poznáte z vašich súkromných online nástrojov, ktoré chcete mať vo svojom profesionálnom živote.“
Christin Löffler, Head of Corporate Communications at IPROconsult GmbH

Čo hovoria kolegovia?

„Je tu veľa pozitívnych spätných väzieb. Ak ho porovnáte so starým systémom, je zrejmé, že je oveľa atraktívnejší a modernejší. […] Systém sa používa dobre […] a vyvíja sa postupne, krok za krokom. A keď ľudia hovoria, že chceme to a tamto, my im to vieme umožniť. […] Jednou z výhod systému je, že môžete reagovať na požiadavky zamestnancov, ktoré sa objavia neskôr, a veľmi rýchlo ho upravovať.“

Christin Löffler, Head of Corporate Communications at IPROconsult GmbH