s ServiceCenter der Erste Bank und Sparkassen

Moderné a najdôležitejšie flexibilné intranetové riešenie, ktoré ponúka všetkým zamestnancom nové vedomostné, komunikačné a kooperačné platformy na uľahčenie správy dokumentácie, administratívy, ako aj na nájdenie a zdieľanie vedomostí, správ a noviniek.

Čo je s ServiceCenter?

Ako centrum odborných znalostí pre Erste Bank a Sparkassen predstavuje
s ServiceCenter profesionálne a zákaznícke služby všetkého druhu. Zákazníkom sa poskytujú personalizované služby 24 hodín denne,
7 dní v týždni, 365 dní v roku, pretože „To, čo sa počíta, sú ľudia“.

Aké boli požiadavky?

Ako poskytovateľ finančných služieb, ktorý radí a podporuje svojich zákazníkov, sa spoliehame na to, že interné informácie môžeme poskytovať čo najrýchlejšie.
Preto jednou z hlavných požiadaviek bolo mať schopnosť kontrolovať správy, oznamy a mať možnosť špecifikovať, ktoré témy sa majú zverejniť. Pri zavádzaní nových produktov musíme včas informovať našich zákazníkov a naše servisné tímy.
Bolo pre nás tiež veľmi dôležité, aby jednotlivé tímy dostali iba tie informácie, ktoré skutočne potrebujú.

Prečo ste si vybrali Linchpin Intranet?

Linchpin Intranet bol vybraný, pretože systém je mimoriadne užívateľsky príjemný. Confluence už ponúka veľa vecí, ale pre bežného používateľa nie je jednoduché s ním pracovať. Linchpin tento nedostatok rieši pomocou skvelého používateľského rozhrania. Téma Linchpin môže byť navrhnutá tak, aby si zamestnanci našli cestu okamžite a bez väčšieho zaškolenia. Zvláštnosťou Linchpinu je tiež to, že ide o perfektnú kombináciu databázy poznatkov a firemného komunikačného intranetu – čo nie je na trhu inak dostupné.

Na registráciu na vianočné večierky sme používali hárky programu Excel, ale teraz sa zamestnanci môžu registrovať samostatne a rýchlo zistiť, kto je prihlásený.
Anna Mach, s ServiceCenter

Čo hovorí zákazník?

Podľa vášho názoru, aké sú silné stránky Linchpinu?

Vidím silné stránky Linchpinu predovšetkým hneď v najvrchnejšej vrstve systému. Patria sem dashboard a navigácia do jednotlivých oblastí.
Ale aj portál udalostí a podujatí je skvelý. Na registráciu na vianočné večierky sme používali hárky programu Excel, ale teraz sa zamestnanci môžu registrovať samostatne a rýchlo zistiť, kto je prihlásený.
Spravodajský portál je tiež perfektný, pretože pomocou správ môžete vždy osloviť správnych ľudí.

Aká je pridaná hodnota týchto silných stránok najmä pre vašu spoločnosť?

Linchpin Intranet umožňuje našim zamestnancom rýchlo vyhľadávať a nájsť potrebné informácie. Namiesto záplavy informácií a nekonečného úsilia v oblasti filtrovania je teraz možné správy a informácie v Linchpin ľahko získať a rýchlo použiť na spracovanie otázok zákazníkov.

Linchpin ponúka rýchlosť a kvalitu.