SBK Employee Portal “MAP”

SBK Employee Portal “MAP”

Vývoj moderného intranetového riešenia založeného na Confluence pre spoločnosti s približne 1600 zamestnancami

Kto je Siemens-Betriebskrankenkasse (SBK)?

SBK je jedným z najväčších poskytovateľov zdravotného poistenia pre spoločnosti v Nemecku a jedným z 20 najväčších vnútroštátnych poskytovateľov zdravotného poistenia.

Viac ako milión poistených zákazníkov sa spolieha na odborné poradenstvo, zákaznícky servis s viacerými oceneniami a vynikajúce výhody.

SBK poskytuje svoje služby od roku 1908. Názov „SBK“ bol zaregistrovaný v roku 1950. Poskytovateľ poistenia má 104 pobočiek po celom Nemecku.

Aké boli požiadavky?

SBK už používa Confluence. Myšlienka nového intranetu v Linchpine bola podpora spoločnosti v jej plánovaných kultúrnych zmenách. Bolo potrebné definovať kroky, ktoré by zlepšili spoluprácu, s výnimkou technického oživenia intranetu.

Dôraz bol kladený na podporu otvorenej pracovnej kultúry, a tým na zlepšenie jednoduchosti používania systému a minimalizáciu úsilia, ktoré používatelia museli vynaložiť na vzájomnú komunikáciu.

Ďalšou požiadavkou bola štandardizácia systému s cieľom rýchlejšie pracovať s aktuálnymi verziami a využívať nové funkcie.

Ako vyzerá riešenie?

Prispôsobený design: Tento intranet je vybavený vlastnou témou Confluence založenou na firemnom dizajne spoločnosti, a preto sa tam zamestnanci cítia dobre. Okrem toho sa vykonali rôzne vylepšenia použiteľnosti a funkčnosti štandardného rozhrania Confluence, vďaka čomu sa intranet ako pracovný nástroj ľahko používa.

Globálna navigácia: Linchpin podporuje globálnu navigáciu prispôsobenú konkrétnym skupinám zamestnancov. Pomáha to zaistiť, aby najdôležitejšie informácie boli k dispozícii jediným kliknutím.

Osobné app centrum: Zamestnanci majú z každej webovej stránky priamy prístup ku všetkým dôležitým aplikáciám a nástrojom, ktoré sú pre nich dôležité v každodennej práci. Systém je teda centrálnym kokpitom pre každodenné úlohy zamestnancov.

Rozšírené používateľské profily: Rozšírenie používateľských profilov umožňuje vyhľadávať odborníkov. Zamestnanci sa môžu ľahšie nájsť, spojiť sa a prípadne vyhľadať špecialistov, ktorí im budú ďalej pomáhať s ich projektmi.

Kanály správ a noviniek: Správy týkajúce sa spoločnosti na domovských stránkach zamestnancov je možné prispôsobiť ich úlohám a miestam. Používatelia si môžu vytvoriť vlastné prispôsobené informačné kanály z rôznych spravodajských kanálov v rámci intranetu – napríklad z oblasti IT podpory, zamestnaneckých blogov atď. -, aby sa automaticky poskytovali so zdrojom zaujímavých informácií a zostali aktuálne. Správy môžu byť zdieľané podľa miesta alebo globálne v rámci spoločnosti.

Proces implementácie projektu: Aby sa balík “Suite” prispôsobil požiadavkám, na začiatku projektu sa uskutočnili workshopy a konzultácie. Agilné metódy, opakovaná implementácia a zlepšenia, ako aj rýchla realizácia celého projektu viedli k želaným výsledkom.

Čo hovorí zákazník?

On-boarding video pre SBK zamestnancov