Prípady použitia

Linchpin pokrýva veľa oblastí s cieľom zjednodušiť Vaše každodenné podnikanie. Či už je to podpora bezproblémovej spolupráce alebo optimalizácia Vašich pracovných tokov.
Linchpin ponúka veľa možností a rôznorodých funkcií, aby Vám pomohol.

Lukas
Projektový Manažér

Martin
Interná IT podpora

Anna
Ľudské zdroje

Lukas

Projektový Manažér

“Ako projektový manažér hľadám riešenia, ktoré umožnia efektívnu spoluprácu so zákazníkmi a partnermi. Potrebujem tiež niečo, čo ma bude informovať o všetkých novinkách týkajúcich sa spoločnosti. Pre mňa je tiež dôležitá schopnosť dokumentovať a udržiavať obsah súvisiaci s projektom. “

Zamerajte sa na prispôsobený obsah

Linchpin nie je jednotná šablóna pre všetkých zamestnancov spoločnosti. Dá sa prispôsobiť mojim potrebám. Od prispôsobenej úvodnej stránky a navigácie po relevantné správy mi Linchpin poskytuje pracovné prostredie založené na nastaveniach môjho profilu, ako sú jazyk, odbor alebo záujmy.

Aktuálne bez ohľadu na čas a miesto

S Linchpinom môžem držať krok so všetkým, čo sa deje. Vďaka mobilnej aplikácii Intranet môžem odkiaľkoľvek pristupovať k najnovším správam, zúčastňovať sa diskusií alebo nájsť správnu kontaktnú osobu pre moje otázky. Interaktívne dotykové displeje Linchpin na ovládacom paneli alebo v továrni prinášajú novinky kolegom, aj keď nie sú na počítači.

Centrum komunikácie: internej a externej

Či už s partnermi, zákazníkmi alebo dodávateľmi, Linchpin mi umožňuje vymieňať si informácie so všetkými stranami v chránených oblastiach, sprístupňovať potrebné dokumenty a spravovať prístupové práva.

Martin

Interná IT podpora

“Ako vedúci nášho interného IT oddelenia potrebujem systém, ktorý je možné rýchlo integrovať do našej existujúcej infraštruktúry. Migrácia dát by mala byť bezproblémová a systém by mal dokumentovať všetky IT procesy. Veľkú úlohu zohráva aj schopnosť komunikovať s kolegami.

Vizualizácia pracovných postupov

Obrázok povie viac ako tisíc slov. Vizualizácia pracovných tokov a sieťových štruktúr pomocou UML diagramov, vývojových diagramov a sieťových diagramov je možná vďaka schopnosti Linchpin ľahko a rýchlo integrovať diagramy každého druhu.

Odkaz na interný adresár používateľov

Pokiaľ ide o procesy autentifikácie a správu používateľov alebo skupín, môžem prepojiť Linchpin s našim existujúcim adresárom Active User Directory. Každý prípad je podporovaný prostredníctvom miestnych konektorov:

  • Microsoft Active Directory
  • Apache Directory Server (ApacheDS)
  • Apple Open Directory
  • a oveľa viac…

Rýchlo a aktívne zdieľanie informácií s kolegami

Linchpin nestojí iba za udržateľným riadením znalostí, ale aj za transparentnosťou komunikácie a spolupráce. Vďaka integrácii e-mailového, telefónneho a četovacieho softvéru nemusím pri komunikácii so svojimi kolegami prechádzať na iný systém. Moderné funkcie umožňujú jednoduchú a vždy kontextovú výmenu nápadov, otázok a aktuálnych tém.

Anna

Ľudské zdroje

“Vedenie personálneho oddelenia znamená, že hľadám riešenie, ktoré by nás mohlo podporiť počas procesu registrácie našich nových zamestnancov. Noví zamestnanci by mali mať prístup k príslušným školiacim kurzom a mať možnosť sa pre nich zaregistrovať.”

Umožňuje jednoduchý štart

S Linchpinom pripravujem cestu novým zamestnancom. Umožňuje zjednodušený a plynulý vstup do systému a koniec koncov do spoločnosti. Noví zamestnanci môžu vkladať príslušné informácie do systému jeden po druhom. To vytvára základ pre osobnú používateľskú skúsenosť.

Ľahko a rýchlo nájde odborníka v požadovanej oblasti

Môj personál potrebuje odbornú podporu a správnu osobu na splnenie svojich potrieb. Linchpin ponúka skvelé riešenie: expertné vyhľadávanie s premyslenou funkciou filtra. Toto riešenie zabezpečí, že moji zamestnanci nájdu presne tú osobu, ktorú potrebujú – napríklad kolega, ktorý pracuje v HR so sídlom vo Frankfurte, má znalosť obchodnej angličtiny a kto je tiež oboznámený s G Suite.

Podujatia a pracovné stretnutia okamžite

Linchpin integruje osobné stretnutia do mojej spoločnosti. Môžem vytvárať udalosti v našom intranete a zdieľať ich so svojimi kolegami. Len v niekoľkých krokoch môžem nastaviť miesto, dátum a základné informácie týkajúce sa vstupného workshopu, letnej párty alebo tímového stretnutia. Môžem sledovať, kto sa zaregistroval a či sú ešte k dispozícii voľné miesta. Udalosti alebo schôdzky, na ktoré sa zaregistrujem, sa automaticky zobrazia v mojom osobnom kalendári.