Seven2one2019-08-17T12:19:42+02:00

Seven2one 7zone

Vývoj moderného intranetového riešenia založeného na Confluence pre približne 50 zamestnancov.

Kto je Seven2one?

Seven2one Informationssysteme GmbH (informačné systémy Corp.) bola založená v roku 2001 ako vedľajší produkt Inštitútu pre energetickú ekonomiku na univerzite v Stuttgarte v Nemecku. V súčasnosti v spoločnosti so sídlom v Karlsruhe v Nemecku pracuje okolo 50 zamestnancov. Seven2one je popredný výrobca softvéru v energetickom priemysle vo všetkých nemecky hovoriacich krajinách. Podporujú spoločnosti dodávajúce energiu a ďalšie priemyselné spoločnosti spojené s energiou digitalizáciou svojich obchodných modelov Smart Energy pomocou špeciálne prispôsobených softvérových riešení pre energetické trhy budúcnosti.

Aké boli požiadavky?

Cieľom bolo mať moderné intranetové riešenie, ktoré podporuje spoluprácu celej spoločnosti a ktoré pomáha riešiť preťaženie množstvom e-mailov. Aby bolo možné rýchlo a spoľahlivo získať dôležité informácie, je potrebné zaručiť dobrú dokumentáciu procesov a rozhodnutí. Na podporu otvorenej a transparentnej komunikácie je vytvorený intranetový systém.

Seven2one nás kontaktovala so žiadosťou týkajúcou sa Confluence. V tom čase ešte stále používali Mediawiki. Počas telefonickej konferencie sme sa dohodli na strategickom workshope. Rýchlo sa ukázalo, že Confluence nedokáže splniť konkrétne požiadavky, ktoré zúfalo potrebuje splniť. Z tohto dôvodu odporúčame vlastný projekt Linchpin. Dokázali sme zmapovať obsah a požiadavky, ktoré chýbali. Zamestnancom sme poskytli aj školenie na mieste, aby mohli efektívnejšie využívať svoj softvér.

Spoločnosť Seven2one chcela implementovať veľa procesov riadenia kvality (aby splnili požiadavky certifikácie ISO), ale pri počiatočnej implementácii ich jednoducho nedokázali zapracovať. Z tohto dôvodu sme s nimi pracovali na ďalšom projekte, ktorý nahradil softvér na vytváranie diagramov programu Visio. Aplikácie Comala, Workflow a draw.io boli zavedené na dokumentáciu a implementáciu všetkých schvaľovacích procesov.

Čo hovorí zákazník?

Aká bola spolupráca?